Jack Higgins-"Napij się z diabłem"

czwartek, 31 lipca 2008




Dawno nie pisałem w "Kąciku literackim"Ale mam dla Państwa świetną pozycje pod znamienitym tytułem"Napij się z diabłem"

Książka ta jest ukoronowaniem jakże wielkiej twórczości Jacka Higginsa.

Coś o książce:

Paramilitarna grupa irlandzkich protestantów dowodzona przez Michaela Ryana dokonuje zuchwałego napadu na transport złota warty sto milionów funtów. W trakcie przewożenia łupu do Irlandii na barce "Irish Rose" ładunek idzie na dno.

Dziesięć lat później terroryści podejmują próbę odzyskania złota, by za jego pomocą sfinansować wojnę domową w Irlandii. Były zawodowy zbójca Sean Dillon - obecnie na usługach brytyjskiego wywiadu - otrzymuje zadanie ich powstrzymania. Tylko dwoje ludzi wie, gdzie leży barka. Jednym z nich jest Ryan, drugim - Martin Keogh, którego prawdziwa tożsamość od lat pozostaje tajemnicą...

Książka którą warto przeczytać!Akcja od samego początku do samego końca!Polecam gorąco!

0 komentarze: